Köszöntjük a Hibabejelentő Központunkban!

A támogatási kérelmek egyszerűsítése és a jobb kiszolgálás érdekében elektronikus hibabejelentő rendszert használunk. Minden támogatási kérelemhez egy egyedi azonosító tartozik, amely segítségével nyomon következni az előrehaladást és a válaszokat online. Lehetősége van a már lezárt hiba bejelentéseit teljeskörűen megtekintenie.



Érvényes e-mail cím szükséges új hiba bejelentéséhez.




Neues Ticket eröffnen
Bitte geben Sie so viele Details wie möglich an, damit wir Sie bestmöglich unterstützen können. Um ein zuvor übermitteltes Ticket zu aktualisieren, melden Sie sich bitte an.
Neues Ticket eröffnen
Ticket-Status überprüfen
Wir stellen Archive und Verlauf aller Ihrer aktuellen und früheren Supportanfragen zusammen mit Antworten zur Verfügung.
Ticket-Status überprüfen
This website relies on temporary cookies to function, but no personal data is ever stored in the cookies.
OK

Lädt ...