Frequently Asked Questions

Hogyan tudok hibát bejelenteni?
Last Updated 10 months ago

A mAcademia Support Center azért jött létre, hogy a felhasználók a felmerülő informatikai hibákat a lehető legpontosabban tudják az ügyfél támogató csapatunknak megküldeni. A Support Center lehetőséget biztosít arra is, hogy a már bejelentett hibák státuszát (nyitott, lezárt) folyamatosan Ön nyomon tudja követni.

A mAcademia Support Center kétféle képpen tud működni:
  • A Support Team regisztrálni tudja Önt a Support Centerben a megadott adataival (e-mail cím, telefonszám, cég neve) melyek minden bejelentezéskor automatikusan megjelennek a web-es felületen és Ön azon követheti és kezelheti azokat.
  • Ha nem szeretne létrehozni felhasználót, akkor minden egyes hibabejelentéskor ezeket az adatokat Önnek kell megadni.

A Support Center használata számos előnnyel jár:
  • A hibák bejelentését azonnal látják a technikus kollégáink, s az az operátor kezdi el megoldani Önnek a hibabejelentését, aki a leghamarabb szabad kapacitással rendelkezik.
  • Egységes hibabejelentési forma jön létre
  • Ön egy egységes felületen dokumentáltan nyomon tudja követni a hibabejelentéseit
  • Az operátorok nyomon tudják követni a hibabejelentések állapotát és speciális esetben át tudják írányítani a hibajegyet a terület specialistájához.
Új hiba bejelentése
Az Internet böngészőben nyissa meg a http://support.macademia.hu oldalt

image

Kattintson az "Új jegy nyitása" gombra


image

A megjelenő adatlapon adja meg az adatait és írja meg pontosan az észlelt hibajelenséget. Az adatlaphoz képernyőképet is tud csatolni maximum 7 MB / képernyőkép méretben. Mac OS X-en a teljes képernyőt a CMD + Shift + 3 billentyűk egyidejű lenyomásával tud készíteni. Ha csak a képernyő, ablak egy bizonyos részét szeretné elküldeni nekünk, akkor a CMD + Shift + 4 billentyűk egyidejű lenyomása mellett tudja a képernyőképet elkészíteni. FONTOS! Hogy az így létrejött képernyőképek a munkaállomás Asztalára (Desktop) készülnek el. Kérjük nevezze át a képernyőképeket mielőtt feltölti őket.


image

Ha kitöltötte az adatlapot akkor nem marad más, mint a "Hibajegy létrehozása" gombra kattintani.

image

A rendszer jelzi Önnek, hogy a hibajegy rögzítésre került.

image

Automatikusan fog kapni egy e-mailt, melyben szintén értesítjük, hogy rendszerünkben rögzítésre került az új hibajegy.


Az e-mail tartalmazza az Ön hibajegyének a számát is, melynek segítségével nyomon tudja kisérni a hibabejelentés státuszát és/vagy ha új információkat szeretne hozzáadni a létrehozott hibabejelentéséhez, akkor azt is a hibajegyének számával tudja kezdeményezni. Az új információk hozzáadásához kattintson az e-mailben található 'online nyomon tudja követni' linkre.

FONTOS
Ha még információt, képernyőképet szeretne küldeni nekünk az adott hibabejelentésével kapcsolatban, akkor nem új hibabejelentést hozzon létre, hanem a már meglévő bejelentéséhez kapcsolja hozzá.




Please Wait!

Please wait... it will take a second!